-
Переговорна процедура (скорочена)
-
КЕП
Послуги з централізованого водовідведення (за ДК 021:2015 – 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод»)
1. Сторони дійшли згоди, зменшити загальну суму договору на 153 830,23 грн., в тому числі ПДВ – 25 638,37 грн., та викласти п.1.3. та 1.4. Договору у новій редакції, а саме: «1.3. Загальний об’єм централізованого водовідведення становить 9 695,97 куб.м/рік.»; «1.4. Загальна ціна договору становить 186 958,00 грн., в т.ч. ПДВ – 31 159,67 грн., в тому числі плата за абонентське обслуговування – 97,29 грн., в т.ч. ПДВ – 16,21 грн.».
186 958.00
UAH з ПДВ
Номер:
a2d61ba07a664d6f903d9420bd6ab600
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-14-007478-c-c1
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38624322
-
Контактна особа:
Лілія Казеєва +380972371312 kazeeva57@zt.dsns.gov.ua https://zt.dsns.gov.ua
-
Адреса:
10006, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 67-Б
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03344065
-
Контактна особа:
Назарчук С.С. +380412520112
-
Адреса:
10005, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА будинок 120
Класифікатор ДК 021:2015:
90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис:
1. Сторони дійшли згоди, зменшити загальну суму договору на 153 830,23 грн., в тому числі ПДВ – 25 638,37 грн., та викласти п.1.3. та 1.4. Договору у новій редакції, а саме:
«1.3. Загальний об’єм централізованого водовідведення становить 9 695,97 куб.м/рік.»;
«1.4. Загальна ціна договору становить 186 958,00 грн., в т.ч. ПДВ – 31 159,67 грн., в тому числі плата за абонентське обслуговування – 97,29 грн., в т.ч. ПДВ – 16,21 грн.».
Номер договору:
130/721
Дата підписання:
23.12.2021 12:00
Період дії договору:
01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
186 958.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 159.67 UAH)
Оплачено:
186 958.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 159.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення
Кількість
9695.97 метри кубічні
Період постачання
01.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
5e6d1947ca9a48d3bf27ff3e23ea3b6c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися збільшити ціну за послуги з централізованого водовідведення відповідно до Постанови НКРЕКП від 22.12.2021 №2859 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення Комунальному підприємству «Житомирводоканал» Житомирської міської ради», згідно якої тариф на централізоване водовідведення складає 16,06 грн. за 1 куб. м. (без податку на додану вартість).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.01.2022 09:15
Статус:
Опубліковано
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
f256674e7f644df3a6c87255f4fc0890
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п. 1.5. розділу І Договору у наступній редакції:
«1.5. Ціна договору складається з:
1) плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства;
2) плати за абонентське обслуговування, граничний розмір якої визначається Кабінетом Міністрів України.
Плата за абонентське обслуговування на послуги з централізованого водовідведення становить:
- 10,81 грн. з ПДВ (при відсутності вузла комерційного обліку у будинку) на місяць для об'єкта водоспоживання за адресою: м. Житомир, вул. Шевченка, 12-в.
Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця.».
2. У зв’язку із застосуванням п.1 даної додаткової угоди викласти п. 1.3. та п.1.4. розділу І Договору в наступній редакції:
«1.3. Загальний об’єм централізованого водовідведення становить 17 678,03 куб. м/рік.
1.4. Загальна ціна договору становить 340 788,23 грн. (триста сорок тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 56798,03 грн., в тому числі плата за абонентське обслуговування – 97,29 грн. (дев’яносто сім гривень 29 копійок), в т.ч. ПДВ – 16,21 грн.».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
27.04.2022 11:20
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
4eb1942a413242d0bede9278e0092acd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити загальну суму договору на 153 830,23 грн. (сто п’ятдесят три тисячі вісімсот тридцять грн. 23 коп.), в тому числі ПДВ – 25 638,37 грн. (двадцять п’ять тисяч шістсот тридцять вісім грн. 37 коп.), у зв’язку із приведенням суми договору до суми фактично наданих послуг та викласти п.1.3. та 1.4. даного Договору у новій редакції, а саме:
«1.3. Загальний об’єм централізованого водовідведення становить 9 695,97 куб.м/рік.»;
«1.4. Загальна ціна договору становить 186 958,00 грн. (сто вісімдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 31 159,67 грн., в тому числі плата за абонентське обслуговування – 97,29 грн. (дев’яносто сім гривень 29 копійок), в т.ч. ПДВ – 16,21 грн.».
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
15.12.2022 16:45
Статус:
Опубліковано