• Переговорна процедура (скорочена)
  • КЕП

Послуги з централізованого водовідведення (за ДК 021:2015 – 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод»)

1. Сторони дійшли згоди, зменшити загальну суму договору на 153 830,23 грн., в тому числі ПДВ – 25 638,37 грн., та викласти п.1.3. та 1.4. Договору у новій редакції, а саме: «1.3. Загальний об’єм централізованого водовідведення становить 9 695,97 куб.м/рік.»; «1.4. Загальна ціна договору становить 186 958,00 грн., в т.ч. ПДВ – 31 159,67 грн., в тому числі плата за абонентське обслуговування – 97,29 грн., в т.ч. ПДВ – 16,21 грн.».

186 958.00 UAH з ПДВ
Номер: a2d61ba07a664d6f903d9420bd6ab600
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-14-007478-c-c1
Замовник: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис: 1. Сторони дійшли згоди, зменшити загальну суму договору на 153 830,23 грн., в тому числі ПДВ – 25 638,37 грн., та викласти п.1.3. та 1.4. Договору у новій редакції, а саме: «1.3. Загальний об’єм централізованого водовідведення становить 9 695,97 куб.м/рік.»; «1.4. Загальна ціна договору становить 186 958,00 грн., в т.ч. ПДВ – 31 159,67 грн., в тому числі плата за абонентське обслуговування – 97,29 грн., в т.ч. ПДВ – 16,21 грн.».
Номер договору: 130/721
Дата підписання: 23.12.2021 12:00
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 186 958.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 159.67 UAH)
Оплачено: 186 958.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 159.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 9695.97 метри кубічні
Період постачання 01.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 5e6d1947ca9a48d3bf27ff3e23ea3b6c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися збільшити ціну за послуги з централізованого водовідведення відповідно до Постанови НКРЕКП від 22.12.2021 №2859 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення Комунальному підприємству «Житомирводоканал» Житомирської міської ради», згідно якої тариф на централізоване водовідведення складає 16,06 грн. за 1 куб. м. (без податку на додану вартість).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.01.2022 09:15
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1 Житомир водовідведення зміна тарифу.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: f256674e7f644df3a6c87255f4fc0890
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 1.5. розділу І Договору у наступній редакції: «1.5. Ціна договору складається з: 1) плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства; 2) плати за абонентське обслуговування, граничний розмір якої визначається Кабінетом Міністрів України. Плата за абонентське обслуговування на послуги з централізованого водовідведення становить: - 10,81 грн. з ПДВ (при відсутності вузла комерційного обліку у будинку) на місяць для об'єкта водоспоживання за адресою: м. Житомир, вул. Шевченка, 12-в. Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця.». 2. У зв’язку із застосуванням п.1 даної додаткової угоди викласти п. 1.3. та п.1.4. розділу І Договору в наступній редакції: «1.3. Загальний об’єм централізованого водовідведення становить 17 678,03 куб. м/рік. 1.4. Загальна ціна договору становить 340 788,23 грн. (триста сорок тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 56798,03 грн., в тому числі плата за абонентське обслуговування – 97,29 грн. (дев’яносто сім гривень 29 копійок), в т.ч. ПДВ – 16,21 грн.».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 27.04.2022 11:20
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 абонплата водовідведення Житомирводоканал.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 4eb1942a413242d0bede9278e0092acd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити загальну суму договору на 153 830,23 грн. (сто п’ятдесят три тисячі вісімсот тридцять грн. 23 коп.), в тому числі ПДВ – 25 638,37 грн. (двадцять п’ять тисяч шістсот тридцять вісім грн. 37 коп.), у зв’язку із приведенням суми договору до суми фактично наданих послуг та викласти п.1.3. та 1.4. даного Договору у новій редакції, а саме: «1.3. Загальний об’єм централізованого водовідведення становить 9 695,97 куб.м/рік.»; «1.4. Загальна ціна договору становить 186 958,00 грн. (сто вісімдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 31 159,67 грн., в тому числі плата за абонентське обслуговування – 97,29 грн. (дев’яносто сім гривень 29 копійок), в т.ч. ПДВ – 16,21 грн.».
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2022 16:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 5 до дог. №130-721 від 23.12.21.pdf
p7s
sign.p7s