• Спрощена закупівля
  • КЕП

Комплект звукової апаратури

128 640.00 UAH без ПДВ
Номер: 0c7e6d2e034b433f91bfddc6da67bb47
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-24-004934-c-b2
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАЛАЦ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Мельникова Марія Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовціАналіз за цим CPV
Номер договору: 33/21
Дата підписання: 30.07.2021 10:51
Період дії договору: 30.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 128 640.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 128 640.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Мікшерний пульт YAMAHA MG16XU або еквівалент
Код ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.07.2021
Місце постачання 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Юрія Кондратюка, буд. 17-А На карті
Активна акустична система FBT J MaxX 114A або еквівалент
Код ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.07.2021
Місце постачання 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Юрія Кондратюка, буд. 17-А На карті
Радіосистема Sennheiser EW 100 G4-865-S-B або еквівалент
Код ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.07.2021
Місце постачання 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Юрія Кондратюка, буд. 17-А На карті
Мультикор Soundking SKAI209 або еквівалент
Код ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.07.2021
Місце постачання 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Юрія Кондратюка, буд. 17-А На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ПТДЮ
ФОП Мельникова М.М.
Сума 128640.00 UAH
Статус
Оплачений
10.08.2021 11:13
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 5ddf05466901428e81cdbcc8cda68f5a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У опублікованому договорі у пункті3. Порядок розрахунків не зазначено кількість днів періоду оплати 1. Внести зміни до п. 3. Порядок розрахунків, в ч. 3.1. та викласти в наступній редакції: 3.1. Товар, що поставляється, оплачується по узгодженим цінам, згідно відповідних підписаних Специфікацій до цього Договору та видаткової накладної. 2. Доповнити п.3. Порядок розрахунків, частиною 3.3., в наступній редакції: 3.3.Оплата за наданий товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної. 3. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника Сторони домовились внести зміни в Договір в частині реквізитів замовника та викласти їх у наступній редакції: КПНЗ «ПТДЮ» ДМР Юридична адреса: 49128, м. Дніпро , вул. Юрія Кондратюка,17-А Поштова адреса: 49128, м. Дніпро , вул. Юрія Кондратюка,17-А Код ЄДРПОУ: 33422678 IBAN UA858201720344291001100059120 Державна казначейська служба України м. Київ
    Номер додаткової угоди: 03/08
    Дата внесення змін до договору: 03.08.2021 11:32
    Статус:
    Опубліковано
docx
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ.docx
pdf
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf
p7s
sign.p7s